MHP Genel Başkan Yardımcısı ve Konya Milletvekili Mustafa Kalaycı, Dünya Belediyeler Birliği Başkanlığına yeniden seçilen Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay’ı tebrik etti.
Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay’ın Dünya Belediyeler Birliği Başkanlığına yeniden seçilmesinin ardından tebrik mesajları gelmeye devam ediyor.
MHP Genel Başkan Yardımcısı ve Konya Milletvekili Mustafa Kalaycı da yayımladığı mesajla Başkan Altay’ı kutladı.
Kalaycı mesajında, “Dünya Belediyeler Birliği Başkanlığına yeniden seçilen Konya Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın Uğur İbrahim Altay’ı tebrik ediyor, görevinde başarılarının devamını diliyorum. Konya’mız ve ülkemiz adına hayırlı olsun” ifadelerini kullandı.
Kalaycı’nın mesajında, Altay’ın yeniden başkanlığa seçilmesinin Konya ve Türkiye adına önemli bir başarı olduğu vurgulandı.
Kaynak: Haber Merkezi
Son dakika gelişmelerden anında haberdar olmak için WhatsApp haber kanalımıza katılın.
Gelişmelerden zamanında haberdar olmak istiyor musunuz? Google News’te KONHABER'e abone olun.