ABD Başkanı Trump, "Cumhurbaşkanı Erdoğan ile çok iyi bir telefon görüşmesi yaptık. Aramızda çok iyi bir ilişki var" açıklamasında bulundu.
Trump, Connecticut eyaletinde katıldığı askeri mezuniyet töreninin ardından Washington'a dönüşünde, Joint Base Andrews Havalimanı'nda basın mensuplarının sorularını yanıtladı.
ABD Başkanı Trump, Cumhurbaşkanı Erdoğan ile bugün yaptığı telefon görüşmesinin sorulması üzerine, "Cumhurbaşkanı Erdoğan ile çok iyi bir telefon görüşmesi yaptık. Aramızda çok iyi bir ilişki var. Kendisi güçlü biri, ama onunla başka kimsenin sahip olmadığı bir ilişkim var." ifadesini kullandı.
Cumhurbaşkanı Erdoğan ile arasındaki ikili ilişkiye işaret eden Trump, "Bence kendisi çok iyi bir müttefik oldu. Bazıları bundan şüphe duyabilir, ama bence harika bir müttefik oldu ve halkı ona saygı duyuyor." diye konuştu.
Kaynak: Haber Merkezi
Son dakika gelişmelerden anında haberdar olmak için WhatsApp haber kanalımıza katılın.
Gelişmelerden zamanında haberdar olmak istiyor musunuz? Google News’te KONHABER'e abone olun.
dalga geçiyor
Yorum Yap
Öğretmenin katil zanlısı Almanya'da yakalanıp Türkiye'ye getirildi
Başkan Altay LGS’ye girecek öğrencilere başarılar diledi
SGK’dan yeni adım: 32 ilaç daha geri ödeme listesine alındı
Dünya Kupası için vize başvurusu reddedilen 100 kişiye televizyon hediye edildi
Altının gramı 6 bin 214 liradan işlem görüyor
CHP'den 2 ismin unvanı TBMM sitesinden silindi
1922 Akşehirspor'da "Zorunlu veda!" Başkan Köksal görevini bıraktı
Üreticilere destek! Konya'da atıl tarım arazileri yeniden üretime kazandırılıyor
Konya'da sabah saatlerinde korkutan ev yangını
Konya Valiliği duyurdu: LGS adaylarına kolaylık, sınav günü açık olacak
A Milli Futbol Takımı, Kanada'daki ilk idmanını yaptı
AK Parti Konya’da merkez ilçe mahalle başkanlarıyla istişare toplantısı