Konya'nın Hüyük ilçesinde, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla düzenlenen törende bayılan öğrenciye ilk müdahaleyi doktor olan Belediye Başkanı Sadık Sefer yaptı.
Reklam alanı
Hüyük ilçesinde Atatürk Anıtı'na çelenk sunma programı sonrası bir lise öğrencisi bayıldı.
Belediye Başkanı Sefer, öğrencinin ilk müdahalesini yaptıktan sonra İlçe Milli Eğitim Müdürü Erdoğan Maden'in eşliğinde öğrenciyi tören alanında bulunan ambulansa götürdü.
Sağlık kontrolleri yapılan öğrencinin durumunun iyi olduğu öğrenildi.

Kaynak: AA
Reklam alanı
Son dakika gelişmelerden anında haberdar olmak için WhatsApp haber kanalımıza katılın.
Gelişmelerden zamanında haberdar olmak istiyor musunuz? Google News’te KONHABER'e abone olun.
Yasal Uyarı: Yayınlanan haberler, köşe yazıları, fotoğraflar, yazı dizileri ve her türlü eserin tüm hakları
Mirajans Medya İletişim Reklam Haber ve Prodüksiyon A.Ş.'ye aittir. Kaynak gösterilerek bile olsa eserin bütünü veya
bir kısmı özel izin alınmadan kullanılamaz.
⚡ BU HABERE EMOJİYLE TEPKİ VER!
👏
1
❤️
0
😊
0
😡
0
👎
1
😂
0
😢
0
😲
1
Toplam 3 tepki
kesinlikle katılıyorum size. bu saçmalıklar kaldırılmalı. yazık öğrencilere.
Fenalaşır tabi. Bayram dediğin şeey öğrencileri saatlerce güneşte bekletmek midir? Her sene aynı akla ziyan hadiseler. Kimse de çıkıp bir şeyleri değiştirmiyor. Allah hidayet versin.
Yorum Yap
Öğretmenin katil zanlısı Almanya'da yakalanıp Türkiye'ye getirildi
Başkan Altay LGS’ye girecek öğrencilere başarılar diledi
SGK’dan yeni adım: 32 ilaç daha geri ödeme listesine alındı
Dünya Kupası için vize başvurusu reddedilen 100 kişiye televizyon hediye edildi
Altının gramı 6 bin 214 liradan işlem görüyor
CHP'den 2 ismin unvanı TBMM sitesinden silindi
1922 Akşehirspor'da "Zorunlu veda!" Başkan Köksal görevini bıraktı
Üreticilere destek! Konya'da atıl tarım arazileri yeniden üretime kazandırılıyor
Konya'da sabah saatlerinde korkutan ev yangını
Konya Valiliği duyurdu: LGS adaylarına kolaylık, sınav günü açık olacak
A Milli Futbol Takımı, Kanada'daki ilk idmanını yaptı
AK Parti Konya’da merkez ilçe mahalle başkanlarıyla istişare toplantısı