DOLAR : 46,230₺
EURO : 53,303₺
STERLİN : 61,967₺
GRAM : 6.231₺
ÇEYREK : 10.266₺
CUMHURİYET : 40.409₺
GREMSE : 101.288₺
Spor

Konyaspor final yolculuğuna coşkuyla uğurlandı

Eklenme: 20.05.2026 - 15:39 Güncelleme: 20.05.2026 - 16:10

Konyaspor, Türkiye Kupası Final aşamasında oynayacağı Trabzonspor maçı için şehirden ayrıldı. Yeşil-beyazlı renklere gönül vermiş futbolseverler, Konya protokolü ile birlikte Anadolu Kartalı’nı tesislerden uğurladı.

Konyaspor final yolculuğuna coşkuyla uğurlandı
Reklam alanı

Konyaspor, Türkiye Kupası finalinde Trabzonspor ile oynayacağı kritik karşılaşma için Konya’dan ayrıldı. Antalya Stadyumu’nda oynanacak mücadele öncesi yeşil-beyazlı ekip, Kayacık Tesisleri’nde taraftarlar ve şehir protokolü tarafından coşkulu bir şekilde uğurlandı. Meşaleler, tezahüratlar ve dualar eşliğinde gerçekleştirilen uğurlama programına Konya Valisi İbrahim Akın, Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, AK Parti Konya İl Başkanı Fatih Özgökçen, milletvekilleri, ilçe belediye başkanları ve kulüp yöneticileri katıldı.“KONYASPOR O KUPAYI GETİRECEK”
Uğurlama töreninde konuşan Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, takımın bu sezon hem Süper Lig’de hem de Türkiye Kupası’nda başarılı bir performans ortaya koyduğunu belirterek, “Bugün takımımızı Antalya’daki final maçına uğurluyoruz. Konya olarak hep birlikte buradayız. Takımımıza başarılar diliyoruz. İnşallah Konyaspor o kupayı Konya’ya getirecek” dedi.

Konyaspor Başkanı Ömer Atiker ise hedeflerinin kupayı kazanmak olduğunu vurgulayarak, “İnşallah amacımıza ulaşacağız ve kupayı Konya’ya getireceğiz” ifadelerini kullandı.“KONYA KENETLENMİŞ DURUMDA”
AK Parti Konya İl Başkanı Fatih Özgökçen de yaptığı konuşmada şehirde büyük bir birlik havası olduğunu belirterek, “Takımımıza başarılar diliyoruz. Konya kenetlenmiş durumda. İnşallah ikinci kez kupayı şehrimize getireceğiz” diye konuştu.“ŞEHRİMİZİ MUTLU ETMEK İSTİYORUZ”
Konyaspor Teknik Direktörü İlhan Palut ise taraftarların desteğine teşekkür ederek, “Bizi bu şekilde uğurlayan büyüklerimize ve taraftarlarımıza teşekkür ediyoruz. En iyisini yapmak için gidiyoruz. İnşallah şehrimizi mutlu ederiz” dedi. (Büşra Üstündağ)
 

Reklam alanı

Son dakika gelişmelerden anında haberdar olmak için WhatsApp haber kanalımıza katılın.

Kanala Katıl

Gelişmelerden zamanında haberdar olmak istiyor musunuz? Google News’te KONHABER'e abone olun.

Abone Ol
Yasal Uyarı: Yayınlanan haberler, köşe yazıları, fotoğraflar, yazı dizileri ve her türlü eserin tüm hakları Mirajans Medya İletişim Reklam Haber ve Prodüksiyon A.Ş.'ye aittir. Kaynak gösterilerek bile olsa eserin bütünü veya bir kısmı özel izin alınmadan kullanılamaz.

⚡ BU HABERE EMOJİYLE TEPKİ VER!

👏 7
❤️ 1
😊 0
😡 3
👎 2
😂 2
😢 0
😲 0
Toplam 15 tepki

Yorumlar

  • Vatandaş 20 gün önce

    Noldu Yusuf Yusuf? Zoruna mı gitti?

  • ORHAN 20 gün önce

    KONYA mı seviyorum len yusuf

  • Konyali 20 gün önce

    Orhan in rüyasında sırtı açık kalmış ...

  • Yunus Emre 20 gün önce

    İyice saşırdılar gari, futbol la İslam ne alaka???

  • Yusuf 20 gün önce

    Nerden biliyon len orhan konya düşmanı

  • ORHAN 20 gün önce

    TRABZON ALIR KUPAYI

Yorum Yap