Konyaspor'un Gençlerbirliği karşısında aldığı 1-0’lık kritik galibiyetin ardından, yeşil-beyazlı oyuncu Oğulcan Ülgün ile tribünler arasında tansiyon yükseldi. Maç sonu yaşanan tartışmalar ve sosyal medyadaki tepkiler, galibiyetin önüne geçti.
Reklam alanı
Maçın bitiş düdüğüyle birlikte bazı taraftarların tepkisine maruz kalan Oğulcan Ülgün, kendisine yönelik eleştirilerde bulunan bir taraftara, "Ben buraya 5 yılımı verdim!" diyerek sitem ettiği ve taraftarlarla sözlü bir tartışmaya girdiği görüldü.

Sosyal Medyadaki "Kaç Kaç" Yorumu
Oğulcan Ülgün aynı zamanda sakatlığı nedeniyle kadroda olmayan eski takım arkadaşı Uğurcan Yazğılı’nın Kocaelispor maçı sonrası paylaşımına yaptığı "Kaç kaç kaç" yorumundan dolayı da tepki almıştı.

Reklam alanı
Son dakika gelişmelerden anında haberdar olmak için WhatsApp haber kanalımıza katılın.
Gelişmelerden zamanında haberdar olmak istiyor musunuz? Google News’te KONHABER'e abone olun.
Yasal Uyarı: Yayınlanan haberler, köşe yazıları, fotoğraflar, yazı dizileri ve her türlü eserin tüm hakları
Mirajans Medya İletişim Reklam Haber ve Prodüksiyon A.Ş.'ye aittir. Kaynak gösterilerek bile olsa eserin bütünü veya
bir kısmı özel izin alınmadan kullanılamaz.
⚡ BU HABERE EMOJİYLE TEPKİ VER!
👏
0
❤️
0
😊
0
😡
4
👎
0
😂
4
😢
0
😲
0
Toplam 8 tepki
Konyaspor taraftarına yakışmayan işlere, gerek yok ! İyi yada kötü firmamızı giyen oyuncular la uğraşmak, düşmandan başka ne kazandırır bizlere !? Alkışlamasını bilmiyorsanız, fitne bari çıkarmayın, AYIPTIR !!!
Konyaspor'a gelip hiçbir faydası olmayıp beş sene bu takımdan hak etmediği halde para kazanan ahlaki değerleri sıfır olan çok yeteneksiz birisi konyaspor'a hiç yakışmadı Gençlerbirliği de yakında gönderir
Ahde vefa diye birşey var Oğulcan gönderen bu recep uçar denen hoca bozuntusu sakat kalasıca yüzünden bu takımdan ayrıldı
Oğulcan Ankara'da Konyaspor'a çok güzel bir gol attı ve sevinmedi.. Abdülkerim gibi terbiyesizlik yapmadı.. Şimdi ne oluyor orada taraftar oyuncu ile problem yaşıyor
Yazıklar olsun birkaç kendini bilmez taraftarın terbiyesizliği ben bunlara taraftar bile demiyorum çocuk formasının hakkını veren bir futbolcu GB gitti diye bu ne biçim terbiyesizlik sizin gibi taraftar olmaz olsun taraftarlık bu değil yarın tekrar KS gelse bu kezde bagriniza basacaksınız çapulcular
Abdülkerim denen eleman gol attı deli gibi sevindi Konyaspor’a, bu çocuk gol attı sevinmedi geçen sene gerçekten yapılan ayıp karakterli bir futbolcu
Kalacaglz lnşallh
İstersen 10 seneni ver bedava mi oynadın sanki
İnşallah ligde kalacagiz
Yorum Yap
Real Madrid Mourinho'yu açıkladı
MHP Konya İl Başkanlığı'nın yönetim kurulu belirlendi
Trump, İran’a yönelik saldırı planını iptal etti
Netanyahu, Trump'ın İran'a yeni saldırı açıklamasının ardından güvenlik kabinesini topluyor
Konya’da çatıda mahsur kalan yavru kediler kurtarıldı
Dünya Kupası'nda salgın alarmı: Uzmanlar büyük kalabalıklara karşı uyarıyor
Pentagon'da "tehlikeli madde alarmı" nedeniyle birçok kat ve koridor kapatıldı, bazı katlar tahliye edildi
AK Parti’den Milli Takım ve taraftarlara hediye şarkı
Borsa günü yatay seyirle tamamladı
Venüs ve Jüpiter buluştu: Konya'da gözler gökyüzüne çevrildi
Fenerbahçe’den teknik direktör iddialarına yalanlama
İstanbul diyet yemek servisi nedir ve 2026'da neden öne çıkıyor?
Haber Ara