Vali İbrahim Akın, 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılının sona ermesi dolayısıyla Karatay Hacıveyiszade Mahallesi Ahmet Haşhaş İlkokulunda düzenlenen Karne Dağıtım Töreni’ne katılarak öğrencilerin karne sevincini paylaştı.
Konya Valisi İbrahim Akın, 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılının sona ermesi dolayısıyla Karatay Hacıveyiszade Mahallesi Ahmet Haşhaş İlkokulunda düzenlenen Karne Dağıtım Töreni’ne katılarak öğrencilerin karne sevincini paylaştı.

ÖĞRENCİLERE KARNE HEDİYESİ DAĞITTI
Törende sınıfları ziyaret eden Vali Akın, öğrencilere karnelerini takdim ederek başarılarından dolayı tebrik etti. Karne alan öğrencilere, Vali Akın ve protokol üyeleri tarafından çeşitli hediyeler verildi.
Karne dağıtım programının ardından öğretmenler odasında öğretmenlerle bir araya gelen Vali Akın, öğretmenlerle sohbet ederek eğitim öğretim yılı boyunca gösterdikleri özverili çalışmalarından dolayı teşekkür etti.
Programa Vali İbrahim Akın’ın yanı sıra Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Ahmet Murat Koru, Karatay Kaymakamı Cengiz Ayhan, İl Millî Eğitim Müdürü Murat Yiğit ve protokol üyeleri katıldı.

Kaynak: Haber Merkezi
Son dakika gelişmelerden anında haberdar olmak için WhatsApp haber kanalımıza katılın.
Gelişmelerden zamanında haberdar olmak istiyor musunuz? Google News’te KONHABER'e abone olun.