Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, KONYARAY Banliyö Hattı’nda çalışmaların kesintisiz sürdüğünü belirterek, 23 kilometrelik hattın yapımında yüzde 80’in aşıldığını açıkladı.
Konya’nın ulaşım altyapısını güçlendirecek KONYARAY Banliyö Hattı’nda çalışmalar devam ediyor. Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, projede önemli bir aşamaya gelindiğini duyurdu.
Başkan Altay, yapımında yüzde 80’in aşıldığı 23 kilometrelik hatta, tren kaynaklı gürültünün azaltılması amacıyla 4 kilometre uzunluğunda ses bariyeri kurulacağını belirtti. Altay, ses bariyeri çalışmalarının 3 kilometresinin tamamlandığını ifade etti.
KONYARAY’ın Konya ulaşımı için büyük önem taşıdığını vurgulayan Başkan Altay, projeye desteklerinden dolayı Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’a, Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu’na ve TCDD Genel Müdürü Veysi Kurt’a teşekkür etti.
KONYARAY Banliyö Hattı’nın tamamlanmasıyla birlikte şehir içi ulaşımda önemli bir rahatlama sağlanması hedefleniyor.
Konya’mızın ulaşımını güçlendirecek KONYARAY Banliyö Hattı’nda çalışmalarımız kesintisiz sürüyor.
— Uğur İbrahim Altay (@u_ibrahim_altay) June 23, 2026
Yapımında yüzde 80’i aştığımız 23 kilometrelik hattımızda, tren kaynaklı gürültüyü azaltmak için 4 kilometre uzunluğunda ses bariyeri kuruyoruz. Çalışmanın 3 kilometresini… pic.twitter.com/wtOwS645IS
Son dakika gelişmelerden anında haberdar olmak için WhatsApp haber kanalımıza katılın.
Gelişmelerden zamanında haberdar olmak istiyor musunuz? Google News’te KONHABER'e abone olun.