Konya simidinin fiyatı bugünden itibaren geçerli olmak üzere artırıldı. Simit artık 1 lira 25 kuruştan satılacak.
Reklam alanı
Konya simidi ile poğaça fiyatları arttı. Bugüne kadar 1 liradan satılan sade simit ve poğaçalar bugünden itibaren 1 lira 25 kuruştan satılacak.
İşte yeni fiyatlar

konhaber.com
İşte yeni fiyatlar

konhaber.com
Kaynak:
Reklam alanı
Son dakika gelişmelerden anında haberdar olmak için WhatsApp haber kanalımıza katılın.
Gelişmelerden zamanında haberdar olmak istiyor musunuz? Google News’te KONHABER'e abone olun.
Yasal Uyarı: Yayınlanan haberler, köşe yazıları, fotoğraflar, yazı dizileri ve her türlü eserin tüm hakları
Mirajans Medya İletişim Reklam Haber ve Prodüksiyon A.Ş.'ye aittir. Kaynak gösterilerek bile olsa eserin bütünü veya
bir kısmı özel izin alınmadan kullanılamaz.
⚡ BU HABERE EMOJİYLE TEPKİ VER!
👏
0
❤️
0
😊
0
😡
0
👎
0
😂
0
😢
0
😲
0
Toplam 0 tepki
PASTA YİYİN PASTA AH AZİZ AH
Allah aşkına Ne kadar maliyeti var da bu kadar zam oluyor. Kaldıki buğday 3 yıldır aynı. Zam yapacaklarına biraz da kaliteye eğilseler.
Akşam üzeri simidin 3ü 1 lira. Neden bahsediyorsunuz siz..
Millet sankı martı gibi hergün simit yermişçesine tepki gösteriyor 1 liralık şey senin bütçende ne kadar yer kaplayabilir ki bu kadar tepki veriyorsunuz ha bu demek degildir ki bu zammı desteklıyorum .. asıl hayatın icinde olan kira benzin ulaşım meyve sebze ve diğer vergilerdekı artısa bu kadar tepkı koysanız düşer :)
Garibanın bir simit keyfi vardı onada göz diktiler.Bravo alkışlıyorum.
35 kr.a malolur.gerisi kar
bunlar hep cehape zıhnıyteı zammı begenmıyorlar pahalıysa yemeyın kardesım
chp olaydı 3 lıradan asagaı yıymezdık cok sukur bunada daha ne olsun askeri ücretle 1400 tane sımıt alınıyor eskıden 1000 sımıt alnmazdı askeri ucretle
Konyada pahalılaşma var simit fiyatı arttıysa ekmege de zam gelir.karamanda ekmek 65 kuruş koca konyada 1 lira fırıncılara duyurulur.
Eski garaj çevresinde 50 kuruşa satan abilerimin canını yerim gider oradan alırım
simit fiyati her yerde sabit degil 1tl ye de 1.25 tl ye de satan var di. o zaman 0.25 tl zam geldi anlasilan
Eskiden ekmek fiyatiyla ayni olurdu simdi ise ekmekten pahali
En guzeli evde kahvaltı yapmak
Buğdayın fiyatı 3 yıldır aynı
Zaten kaç zamandır 1,25 TL den satılıyordu. Demek ki esnafta zammı beklesek aç kalacaz mantığı güttüler. İyi barı usülsüz aldıkları 0,25 KR bir resmiyet kazanmış
Hiç gerek yoktu
zaten 1 lira 25 kuruştan satıyorlardı şimdi 1 buçuk liraya çıkar
doğru dıosun o fabrika simidi 1,5 olmus 1,25 zaten
görüyorsunuz anlatmaya gerek yok mikemmel
durmak yoooook, zama devaaam
memur kebabına da zam geldi.
Yorum Yap
Facebook çöktü mü? 24 Haziran 2026 Facebook neden açılmıyor?
Instagram çöktü mü? 24 Haziran 2026 Instagram neden açılmıyor?
Cezaevinden izinli çıkan şahıs boş arazide ölü bulundu
ABD, İran'ın bir sonraki Dünya Kupası maçı için ülkeye erken girişine izin verecek
66 yaşındaki şahsı bıçakla öldüren zanlı tutuklandı
Meloni: Trump ile olan tartışmayı körüklemek niyetinde değilim
Eşini bıçaklayarak öldürdü, 1 kişiyi ağır yaraladı
Pezeşkiyan: İran füzeleri mutabakat zaptında yer almadı ve almayacak
ABD Dışişleri Bakanı: Hürmüz Boğazı'nda geçiş ücreti talep edilemez
CHP'li 2 Belediye Başkanı görevden uzaklaştırıldı
KONYARAY’da son durum: Hattın yapımında yüzde 80 aşıldı
Cumhurbaşkanı Erdoğan: Polonya ile ticaret hacmi hedefimizi 15 milyar dolar belirledik
Haber Ara