KONTV’nin Merhum Genel Müdürü Dr. Ahmet Özcan vefatının 29. Yıldönümünde kabri başında anıldı.
Merhum Özcan’ın kabri başında Kur’an-ı Kerim okundu, dua edildi. Anma programına KONTV çalışanları ve ailesi katıldı. 
ANMEG Vakfı Başkanvekili Mustafa Tatlısu anma programında yaptığı konuşmada, merhum Özcan’ın aile hayatıyla ve dini hayatıyla örnek bir insan olduğunu vurguladı. Kendisinden çok şey öğrendiklerini ifade eden Tatlısu, “Allahtan rahmet diliyorum “dedi.
ANMEG Vakfı Mütevellisi Nurettin Bay’da “Merhum hocamız sadece bir yönetici değil bize bir ağabey, bir baba gibiydi. Onun KONTV’ye çizdiği istikametten hiç ayrılmadan aynı istikamette yayınlarımız devam ediyor” ifadesini kullandı.
Kaynak: Haber Merkezi
Son dakika gelişmelerden anında haberdar olmak için WhatsApp haber kanalımıza katılın.
Gelişmelerden zamanında haberdar olmak istiyor musunuz? Google News’te KONHABER'e abone olun.
Allah rahmet eylesin. Çok kişi üzerinde emeği var Ahmet Hoca'nın.
Yorum Yap
“Sifonu çektin” kavgası boşanma davasına dönüştü
ASELSAN'ın yapay zeka destekli güvenlik sistemleri 81 ilde kullanımda
Konya’da tramvay hattı çalışmaları nedeniyle iki kavşak trafiğe kapatıldı
Türkiye'ye göç edenlerin sayısı 2025'te yüzde 25,2 arttı
2026'nın 5 aylık kaza bilançosu: 266 bin trafik kazası meydana geldi, 776 kişi hayatını kaybetti
Hayvanlarını otlatmaya götürmüştü, kırsalda cansız bedeni bulundu
Konya’da esnaf başkanı üniversiteyi dereceyle tamamlayarak mezun oldu
Emine Erdoğan: Suyun her damlasını korumalıyız
Kırmızı bültenle aranan şüpheli yakalandı
Konya turizmde yeni döneme hazırlanıyor
Kazım Öztürk Selçukya Kültür Evi’nde okurlarıyla buluştu
Acı ve tuzlu suyu, 300 metrelik derinliğiyle Konya’nın saklı cenneti merak uyandırıyor