Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, KONTV’nin konuğu oldu. Bakan Uraloğlu, ‘Anadolu Soruyor’ programında bakanlığına bağlı yatırımları ve hayata geçirilecek projeleri anlattı.
KONTV’den canlı yayınlanan ‘Anadolu Soruyor’ programına konuk olan Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdülkadir Uraloğlu, KONTV Ankara Temsilcisi Sinan Burhan ve gazetecilerin sorularını yanıtladı.
Türkiye’nin nabzını tutan programda Bakan Uraloğlu, bakanlığına bağlı yatırımları ve hayata geçirilecek projeleri anlattı.
Türkiye’yi demir ağlarla örmeye devam edeceklerini belirten Bakan Uraloğlu, yerli ve milli yüksek hızlı trenlerin artık raylara indiğini vurguladı.
Öte yandan Bakan Uraloğlu, siber güvenlik ve sanal medyada ayrı bir parantez açtı.
Kaynak: Haber Merkezi
Son dakika gelişmelerden anında haberdar olmak için WhatsApp haber kanalımıza katılın.
Gelişmelerden zamanında haberdar olmak istiyor musunuz? Google News’te KONHABER'e abone olun.
METRO NE OLDU
ÇEVRE YOLU NE OLDU
Yorum Yap
“Sifonu çektin” kavgası boşanma davasına dönüştü
ASELSAN'ın yapay zeka destekli güvenlik sistemleri 81 ilde kullanımda
Konya’da tramvay hattı çalışmaları nedeniyle iki kavşak trafiğe kapatıldı
Türkiye'ye göç edenlerin sayısı 2025'te yüzde 25,2 arttı
2026'nın 5 aylık kaza bilançosu: 266 bin trafik kazası meydana geldi, 776 kişi hayatını kaybetti
Hayvanlarını otlatmaya götürmüştü, kırsalda cansız bedeni bulundu
Konya’da esnaf başkanı üniversiteyi dereceyle tamamlayarak mezun oldu
Emine Erdoğan: Suyun her damlasını korumalıyız
Kırmızı bültenle aranan şüpheli yakalandı
Konya turizmde yeni döneme hazırlanıyor
Kazım Öztürk Selçukya Kültür Evi’nde okurlarıyla buluştu
Acı ve tuzlu suyu, 300 metrelik derinliğiyle Konya’nın saklı cenneti merak uyandırıyor