Konya’nın Beyşehir ilçesinde tarımsal üretim alanlarında hastalık ve zararlılara karşı saha kontrolleri aralıksız devam ediyor. İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri, hububat ekili alanlar ile meyve ve sebze bahçelerinde incelemelerde bulundu.
Beyşehir İlçe Tarım ve Orman Müdürü Hüseyin Özver ve teknik personeller tarafından yürütülen çalışmalar kapsamında üretici ziyaretleri gerçekleştirildi. Ekipler, hububat ekili tarlalarda süne nimf surveyi çalışması yaparken, meyve ve sebze bahçelerinde ise feromon tuzak kontrolleri, hastalık ve zararlı takibi ile gelişim kontrollerini sürdürdü.
Üretimde kalite ve verimin korunması amacıyla yapılan kontrollerde, oluşabilecek risklere karşı erken müdahalenin önemine dikkat çekildi. Düzenli saha çalışmalarıyla ürünlerde yaşanabilecek verim kayıplarının en aza indirilmesi hedefleniyor.
İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından yapılan bilgilendirmede, üreticilerin tarımsal üretim alanlarında karşılaştıkları sorunlarla ilgili müdürlükten teknik destek alabilecekleri hatırlatıldı.
Ekipler, tüm üreticilere bol ve bereketli bir üretim sezonu temennisinde bulundu.(Ali Rıza Karabulut) 
Son dakika gelişmelerden anında haberdar olmak için WhatsApp haber kanalımıza katılın.
Gelişmelerden zamanında haberdar olmak istiyor musunuz? Google News’te KONHABER'e abone olun.