Konya’nın Kadınhanı ilçesi yakınlarında seyir halindeki yolcu otobüsünde yangın çıktı. Otobüste bulunan 21 yolcu tahliye edildi.
Reklam alanı
Edinilen bilgilere göre; Konya-İstanbul yolu Kadınhanı ilçesi yakınlarında içerisinde 21 yolcunun bulunduğu yolcu otobüsünde henüz bilinmeyen bir nedenle yangın çıktı.

YOLCULAR TAHLİYE EDİLDİ
Yangını fark eden sürücü, otobüsü güvenli bir noktada durdurarak yolcuların tahliye edilmesini sağladı.İhbar üzerine bölgeye itfaiye ekipleri sevk edildi. Ekiplerin müdahalesiyle otobüsteki yangın kontrol altına alınarak söndürüldü.
Kısa sürede otobüsten indirilen yolcular olayda herhangi bir yaralanma yaşanmadı.

İNCELEME BAŞLATILDI
Yangın sonrası otobüste büyük çapta maddi hasar meydana gelirken alevlerin çıkış nedeninin belirlenmesi için inceleme başlatıldı.(Yunus Köroğlu)
Reklam alanı
Son dakika gelişmelerden anında haberdar olmak için WhatsApp haber kanalımıza katılın.
Gelişmelerden zamanında haberdar olmak istiyor musunuz? Google News’te KONHABER'e abone olun.
Yasal Uyarı: Yayınlanan haberler, köşe yazıları, fotoğraflar, yazı dizileri ve her türlü eserin tüm hakları
Mirajans Medya İletişim Reklam Haber ve Prodüksiyon A.Ş.'ye aittir. Kaynak gösterilerek bile olsa eserin bütünü veya
bir kısmı özel izin alınmadan kullanılamaz.
⚡ BU HABERE EMOJİYLE TEPKİ VER!
👏
0
❤️
0
😊
0
😡
1
👎
0
😂
0
😢
1
😲
0
Toplam 2 tepki