AK Parti Konya İl Başkanlığı tarafından Muharrem ayı dolayısıyla Kültürpark’ta aşure programı düzenlendi.
Konya’nın merkezinde gerçekleştirilen programda vatandaşlara aşure ikram edildi.
AK Parti Konya İl Başkanlığı, programın birlik, beraberlik ve kardeşlik duygularını pekiştirdiğini belirtti.
İl Başkanlığı tarafından yapılan açıklamada, “Konya’mızın kalbi Kültürpark’ta, bereketli bir günde buluştuk. Paylaştığımız her kâse aşure, şehrimizdeki kardeşlik bağlarımızı daha da güçlendiriyor. Bizi bu güzel Muharrem gününde aynı duada ve aynı sofrada buluşturan Rabbimize şükürler olsun” ifadelerine yer verildi.
Açıklamada ayrıca programın düzenlenmesinde emeği geçen Karatay, Meram ve Selçuklu ilçe teşkilatlarına, katkı sunanlara ve programa katılan vatandaşlara teşekkür edildi.(Ali Rıza Karabulut) 
Son dakika gelişmelerden anında haberdar olmak için WhatsApp haber kanalımıza katılın.
Gelişmelerden zamanında haberdar olmak istiyor musunuz? Google News’te KONHABER'e abone olun.