Elazığ’da bir vatandaşın aldığı ekmeğin içerisinden vida çıktı.
Reklam alanı
Olay, merkeze bağlı Fevzi Çakmak Mahallesi’nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, kimliği öğrenilemeyen bir vatandaş, marketten ekmek alarak eve döndü. Yemek esnasında ekmeği bölen vatandaş, içinden çıkan vidayı görünce neye uğradığını şaşırdı. Mağdur vatandaş konu hakkında ilgili yerlere şikayette bulundu.
Kaynak: İHA
Reklam alanı
Son dakika gelişmelerden anında haberdar olmak için WhatsApp haber kanalımıza katılın.
Gelişmelerden zamanında haberdar olmak istiyor musunuz? Google News’te KONHABER'e abone olun.
Yasal Uyarı: Yayınlanan haberler, köşe yazıları, fotoğraflar, yazı dizileri ve her türlü eserin tüm hakları
Mirajans Medya İletişim Reklam Haber ve Prodüksiyon A.Ş.'ye aittir. Kaynak gösterilerek bile olsa eserin bütünü veya
bir kısmı özel izin alınmadan kullanılamaz.
⚡ BU HABERE EMOJİYLE TEPKİ VER!
👏
0
❤️
0
😊
0
😡
1
👎
0
😂
1
😢
0
😲
0
Toplam 2 tepki
O da yarış atın nalının vidası olmasın ?!!!!!😂
Yorum Yap
Trump: Erdoğan'a saygımdan dolayı Ankara'daki zirveye gideceğim
Polonya Başbakanı Tusk'tan, Ankara'daki NATO Zirvesi öncesi "birlik" çağrısı
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Moritanyalı mevkidaşıyla görüştü
Emniyet teşkilatında düzenlemeleri içeren kanun teklifi Meclis'te kabul edildi
Konya'da bir kişi silahla vurulmuş halde bulundu
Konya Akşehir’de yeni mekan tanıtımı ters tepti: Bayrak detayı gündem oldu
ABD Dışişleri Bakanı: İran'la yürütülen görüşmeler için haftaya yeniden toplanılacak
BBP'de yeni görev dağılımı belli oldu
DSÖ: Aşırı sıcaklar her yıl küresel olarak 500 bin kişinin hayatını kaybetmesine neden oldu
ABD ile katil İsrail arasında gerilim artıyor
Rusya: Ukrayna krizinin siyasi ve diplomatik yöntemlerle çözülmesi mümkün
Metin Yener yeniden Sayıştay Başkanı seçildi