22 Haziran’da X platformunda bazı kullanıcıların erişim ve yavaşlama sorunu yaşadığı öne sürüldü. Akışın yenilenmemesi ve gönderilerin geç yüklenmesiyle gündeme gelen aksaklığın teknik nedenlerden kaynaklanabileceği değerlendiriliyor.
22 Haziran’da X platformunda yaşandığı öne sürülen erişim ve performans sorunları kullanıcıların gündemine girdi. Bazı kullanıcılar, akışın yenilenmediğini, gönderilerin geç yüklendiğini ve uygulamada zaman zaman yavaşlama yaşandığını belirtti.
Sosyal medya platformlarında benzer sorunlar; sunucu yoğunluğu, altyapı problemleri, sistem güncellemeleri ya da bakım çalışmaları nedeniyle ortaya çıkabiliyor. Özellikle yoğun kullanım saatlerinde erişimde kısa süreli aksaklıklar yaşanabiliyor.
Kullanıcılar, X’in ne zaman normale döneceğini merak ederken, platformdaki güncel durum ve olası açıklamalar yakından takip ediliyor.
Kaynak: Haber Merkezi
Son dakika gelişmelerden anında haberdar olmak için WhatsApp haber kanalımıza katılın.
Gelişmelerden zamanında haberdar olmak istiyor musunuz? Google News’te KONHABER'e abone olun.