Konyaspor’da yeni sezon öncesi transfer ve kadro planlaması için kapsamlı bir toplantı gerçekleştirildi.
Yeşil-beyazlı kulüpten yapılan açıklamaya göre, Yönetim Kurulu Başkanı Ömer Atiker, ilgili komite üyeleri ve Teknik Direktör İlhan Palut dün bir araya geldi. Toplantıda yeni sezonun kadro yapılanması, mevcut oyuncuların durumları, ihtiyaç duyulan mevkiler ve transfer çalışmaları detaylı şekilde ele alındı.
Kulüp, transfer dönemlerinin doğası gereği futbolcular hakkında spor kamuoyunda ve sosyal medyada çeşitli haber, yorum ve spekülasyonların gündeme geldiğine dikkat çekti. Açıklamada, resmi duyurular dışında yer alan haberler konusunda taraftarların ve kamuoyunun dikkatli olması istendi.
Konyaspor Genel Sekreteri ve Basın Sözcüsü Cengiz Yönet imzasıyla yayımlanan açıklamada, transfer süreciyle ilgili gelişmelerin kulübün resmi kanallarından paylaşılacağı vurgulandı.

Kaynak: Haber Merkezi
Son dakika gelişmelerden anında haberdar olmak için WhatsApp haber kanalımıza katılın.
Gelişmelerden zamanında haberdar olmak istiyor musunuz? Google News’te KONHABER'e abone olun.