Son Dakika Haberler

Bu haberi daha sonra okumak için kaydedebilir ve sağ üst köşedeki butona basarak haberi okuyabilirsiniz!

Emekli maaşından sağlık kesintisi gündemde

SGK, tasarruf tedbirleri kapsamında emekli maaşlarından yüzde 5 kesinti talep etti.

Emekli maaşından sağlık kesintisi gündemde
Türkiye dünya siyasetinde adından söz ettirdikçe ekonomik baskılarla karşı karşıya kaldı.

Ekonomide yaşanan dalgalanmaların ardından devlet kurumları tasarruf tedbirleri almaya başladı.

SGK da bu kapsamda çok sayıda maddeden oluşan bir taslak hazırladı.

Ancak alınması istenen tedbir kararları, emeklileri şimdiden kızdırdı. Öyle ki; emekli maaşlarından yüzde 5 kesinti istendi.

Bu kesinti ‘sağlık kesintisi’ olarak adlandırılacak.

Bayram ikramiyesi kaldırılacak mı?

Kesintinin yanı sıra, bayramlarda verilen ikramiyelerin de kaldırılması talep edildi.

Emekli maaşına etkisi

Teklifin kabul görmesi durumunda 2 bin lira emekli maaşı alan kişilerden her ay 100 lira ‘sağlık kesintisi’ yapılacak.

Yasal Uyarı:

Yayınlanan haberler, köşe yazıları, fotoğraflar, yazı dizileri ve her türlü eserin tüm hakları Mirajans Medya İletişim Reklam Haber ve Prodüksiyon A.Ş.’ye aittir. Kaynak gösterilerek bile olsa eserin bütünü özel izin alınmadan kullanılamaz.

Bu İçeriğe Emoji İle Tepki Ver!

  • 3
  • 18
  • 39
  • 0
  • 84
  • 2
  • 4
  • Begendim
  • Begenmedim
  • Gülen Surat
  • Kalpli Göz
  • Kızgın
  • Şokta
  • Üzgün

Yorumlar

Önemli Not: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan konhaber.com hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
  • büyük hasan

    tasarruf, tasarruf ve yine kamuda tasarruf

    • Cevapla
    • Begen (0)
    • Begenme (0)
  • ayşe

    Emeklilerde dahil hiç kimsenin maaşı kesilmememesi gerek herkesin ihtiyacı var hayat pahalı.

    • Cevapla
    • Begen (0)
    • Begenme (0)
  • hakan keskin

    Bunlar normal arkadaşlar daha seçime 3.sene var son seçime beş altı ay kala yine emekliye zam asgari ücrete zam genel af eyt derken bir bakmışın bu günler unutulmuş. Yine %70 oy yada 80 merak etmeyin hep böyle oluyor .

    • Cevapla
    • Begen (0)
    • Begenme (0)
  • Güzel

    Artık ülke ekonomisi bin kurtuluşu emeklinin kefen parasına kalmış tek kelimeyle yazıklar olsun

    • Cevapla
    • Begen (2)
    • Begenme (0)
  • Vatandaş

    YA BOŞLAYIN MİLLETE Bİ ZAM YAPIYORSUNUZ ONUDA NASIL ALSAK DİYE HER GÜN YENİ Bİ TASARI YENİ Bİ SUMUNLAR İLE EKRANLARA HABERLERE ÇIKIYORSUNUZ. KESİNTİ YAPACAKSANIZ MİLLETVEKİLLERİ BAKANLAR BAŞBAKANLAR VE MECLİSTEKİ YÜKSEK MAAŞ ALANLARDAN KESİNTİ YAPIN MADEM SAĞLIK İÇİN YARDIMA İHTİYAÇ VAR İSE YÜKSEK MAAŞ ALANLAR YARDIM ETSİN ZATEN EMEKLİNİN ALDIĞI BELLİ DURUMU BELLİ

    • Cevapla
    • Begen (2)
    • Begenme (0)
  • Öz konyalı

    Emekliye ne verdiniz ne istiyorsunuz biran evel bu Akp yönetimi gitmeli bunlardan bu üke insanina bi hayir gelmeyecek.

    • Cevapla
    • Begen (2)
    • Begenme (1)
  • kör kedi

    Telaş etmeyin,kesilen her kuruşunuz seçimlerden önce size kömür, makarna,yardım paketi diye döner.....

    • Cevapla
    • Begen (1)
    • Begenme (1)
  • ddavut

    arkadaşlar bu ülkenin kahrını hep fakir fukara mı çekecek. berat albayrak kanal istanbula yakın yerden aldığı 13 dönümlük arsasını satsın. emeklinin maaşını ödesin.

    • Cevapla
    • Begen (2)
    • Begenme (0)
  • fatma teyze

    recep oğlum ülkeyi yedin bitirdin doymadın şimdi bizim üç kuruş maaşımıza mı göz diktin. ha oğul artık gidiversen olmaz mı ? torunu na kuran öğret artık evinde dinlen.

    • Cevapla
    • Begen (1)
    • Begenme (1)
  • Ahmet hanedar

    Hep beraber elimizi taşın altına koymamız lazım hep destek tam destek

    • Cevapla
    • Begen (0)
    • Begenme (1)
  • hsynerr

    Tasarruf edilecek o kadar çok yer var ki. Emekliden ne istersiniz?

    • Cevapla
    • Begen (6)
    • Begenme (1)
  • OKAN

    FAZLA GELİYO ZATEN YÜZDE ON AZ YÜZDE ELLİ KESMESSEN ADAM DEĞİLSİNNN

    • Cevapla
    • Begen (5)
    • Begenme (2)
  • Konyalı

    Hükümete alenen kast ediliyor bunun manası budur.. yapın bakalım neler olacak görün

    • Cevapla
    • Begen (2)
    • Begenme (1)
  • Hacı

    Yapacak olan zaten hükümet değilmi kim kastdedecek CHP mi

    • Begen (0)
    • Begenme (0)
  • nazım başar

    emekli ne alıyor ki neyi keseceksiniz, yani emeklinin sabır derecesi ölçülecek

    • Cevapla
    • Begen (2)
    • Begenme (2)
  • emekli

    emekliye kaç paralık zam yapıyorsunuz da kesinti talep ediyorsunuz gözünüze dizinize dursun

    • Cevapla
    • Begen (2)
    • Begenme (1)
  • Mustafa

    Size yazıklar olsun doymadı gözleri. Emekliler cami önlerinde dilenmeye teşvik ediliyor resmen

    • Cevapla
    • Begen (2)
    • Begenme (1)
  • Emekli Emekçi

    Yandaşların yeminin yarısının yarısını keserseniz açlığa mahkum edilen emeklinin üç kuruşuna göz dikmenize gerek kalmaz.

    • Cevapla
    • Begen (2)
    • Begenme (2)
Kapat X