Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan "Emeklilerimizin bayram ikramiyelerini 17-22 Mayıs tarihleri arasında hesaplara yatırıyoruz." dedi.
Reklam alanı
Kurban Bayramı'nda emeklilere ödenecek ikramiyenin 4 bin lira olacağını açıklanmıştı.
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, ikramiyelerin 17-22 Mayıs 2026 tarihlerinde emeklilerin hesaplarına geçeceğini açıkladı.
Kaynak: Haber Merkezi
Reklam alanı
Son dakika gelişmelerden anında haberdar olmak için WhatsApp haber kanalımıza katılın.
Gelişmelerden zamanında haberdar olmak istiyor musunuz? Google News’te KONHABER'e abone olun.
Yasal Uyarı: Yayınlanan haberler, köşe yazıları, fotoğraflar, yazı dizileri ve her türlü eserin tüm hakları
Mirajans Medya İletişim Reklam Haber ve Prodüksiyon A.Ş.'ye aittir. Kaynak gösterilerek bile olsa eserin bütünü veya
bir kısmı özel izin alınmadan kullanılamaz.
⚡ BU HABERE EMOJİYLE TEPKİ VER!
👏
5
❤️
0
😊
0
😡
7
👎
10
😂
3
😢
1
😲
0
Toplam 26 tepki
Memur emeklisi kuban kemeyecek mi maaş lar neden yatirilmiyor
EY ZENGİN KONYALILAR KESTİĞİNİZ KURBAN ETLERİNİ LÜTFEN KURBAN KESEMEYEN KOMŞUNUZ EMEKLİLERE DE VERİN.ONLARIN KURSAKLARINA DA ET GİRSİN.
emekliler tavuk kurban kesecekler.??????
Yorum Yap
Konya’da kamyonet markete daldı!
Evinin balkonundan atlayan çocuk hayatını kaybetti
Konya'da "Suriçi'nin Hikayesi" filminin galası yapıldı
CHP'den AK Parti'ye geçen belediye başkanına saldırı girişimi
Doğum günü pastasıyla yürürken silahlı saldırıya uğradı
Cumhurbaşkanı Erdoğan BM Genel Sekreteri Guterres ile görüştü
2026 Dünya Kupası'ndan kovuldu: 5 gol yedi, koltuğundan oldu
Bakan Kurum: Fethiye Körfezi'nde de dip çamuru temizliği çalışmalarımızı başlatacağız
Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan İran mutabakatı açıklaması
Trump: İran ile yapılan anlaşma tamamen imzalandı
Curaçao tarihi fark yedi, Konyaspor kazanç sağladı
ABD ve İran mutabakat zaptını imzaladı
Haber Ara