Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan "Emeklilerimizin bayram ikramiyelerini 17-22 Mayıs tarihleri arasında hesaplara yatırıyoruz." dedi.
Reklam alanı
Kurban Bayramı'nda emeklilere ödenecek ikramiyenin 4 bin lira olacağını açıklanmıştı.
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, ikramiyelerin 17-22 Mayıs 2026 tarihlerinde emeklilerin hesaplarına geçeceğini açıkladı.
Kaynak: Haber Merkezi
Reklam alanı
Son dakika gelişmelerden anında haberdar olmak için WhatsApp haber kanalımıza katılın.
Gelişmelerden zamanında haberdar olmak istiyor musunuz? Google News’te KONHABER'e abone olun.
Yasal Uyarı: Yayınlanan haberler, köşe yazıları, fotoğraflar, yazı dizileri ve her türlü eserin tüm hakları
Mirajans Medya İletişim Reklam Haber ve Prodüksiyon A.Ş.'ye aittir. Kaynak gösterilerek bile olsa eserin bütünü veya
bir kısmı özel izin alınmadan kullanılamaz.
⚡ BU HABERE EMOJİYLE TEPKİ VER!
👏
5
❤️
0
😊
0
😡
7
👎
10
😂
3
😢
1
😲
0
Toplam 26 tepki
Memur emeklisi kuban kemeyecek mi maaş lar neden yatirilmiyor
EY ZENGİN KONYALILAR KESTİĞİNİZ KURBAN ETLERİNİ LÜTFEN KURBAN KESEMEYEN KOMŞUNUZ EMEKLİLERE DE VERİN.ONLARIN KURSAKLARINA DA ET GİRSİN.
emekliler tavuk kurban kesecekler.??????
Yorum Yap
Konya'da yatırım vaadiyle 1,5 milyon TL dolandıran şebekeye operasyon
Trafikte görülmemiş hız cezası! Formula 1 ve yolcu uçağından bile süratli çıktı
Arı sokması can aldı!
Lübnan Başbakanı: İsrail ile varılan anlaşmanın amacı işgalin sona ermesi ve egemenliğin tesisi
CTE Görevde Yükselme ve Ünvan Değişikliği Sınavı tercih sonucu açıklandı
TBMM Başkanı Kurtulmuş'tan Kadir İnanır için başsağlığı mesajı
MSB: Ülkemizin yardım elini Venezuela'ya ulaştırıyoruz
Konya'nın Anadolu Selçuklu Devleti'ne başkent oluşunun 929. yılı kutlandı
TÜBİTAK Fen Lisesi ilk mezunlarını verdi
Evlerinde uyuşturucu ile yakalanan çift ile misafirleri tutuklandı
Cumhurbaşkanı Erdoğan, İTO Marmara Anadolu İmam Hatip Lisesi Mezuniyet Töreni'ne katıldı
Konya merkezli 24 ilde ehliyet sınavı operasyonu! 98 şüpheli yakalandı
Haber Ara