Adalet Bakanı Akın Gürlek, Sandıklı, Serik ve Suşehri ağır ceza mahkemelerini kurduklarını, Çerkeş Adliyesi'ni Çankırı Ağır Ceza Merkezi yargı alanına bağladıklarını açıkladı.
Adalet Bakanı Akın Gürlek, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, vatandaşların adalete erişimini hızlandırmak ve yargı teşkilatını güçlendirmek amacıyla çalışmalarını sürdürdüklerini ifade ederek, şunları kaydetti:"Bu kapsamda Sandıklı, Serik ve Suşehri ağır ceza mahkemelerini kurduk. Çerkeş Adliyesi'ni, mülki idareye uygun olarak Çankırı Ağır Ceza Merkezi yargı alanına bağladık. Adaletin daha hızlı, ulaşılabilir ve etkin işleyişi için attığımız bu adımların yargı camiamız ve milletimiz için hayırlı olmasını diliyorum."
Kaynak: AA
Son dakika gelişmelerden anında haberdar olmak için WhatsApp haber kanalımıza katılın.
Gelişmelerden zamanında haberdar olmak istiyor musunuz? Google News’te KONHABER'e abone olun.
Mevcut hükümet değişmeden bir arpa boyu yol alamazsınız....
Yorum Yap
Konya’da su tablosu değişti: Barajlar doldu, göller canlandı ama tehlike bitmedi
Ekonomi Koordinasyon Kurulu toplandı
Konya'da uzmandan dijital bağımlılık uyarısı: Gençlerin ruh sağlığı tehlikede
KTÜN Türkiye’de en iyi 11’inci üniversite
Çaya düşen CHP yöneticisinin cansız bedeni bulundu
Esnaf ve sanatkarlara 2003'ten bu yana 803 milyar lira hazine destekli finansman sağlandı
Konya dahil 64 ilde kurasız TOKİ fırsatı! Örnek daireler paylaşıldı
Bizim Çocuklar Arizona'da kampa girdi: İlk rakip Avustralya
Bir dönem Konya’da görev yapan başsavcı dosyayı yeniden açtı! 18 yıllık terzi cinayeti çözüldü
Türkiye genelinde sıcaklıklar artıyor
Konya Milletvekili Mehmet Baykan Velespit Müzesi spor söyleşilerine konuk oldu
Aziz Yıldırım Fenerbahçe’ye ne kadar bütçe verecek: İşte mal varlığı ve merak edilenler