Çorum'da mantar yedikten sonra fenalaşan 5 aylık hamile Rüveyda Altuntaş (33) ile karnındaki bebek, yaşamını yitirdi.
Olay, öğle saatlerinde Buharaevler Mahallesi’nde meydana geldi. 5 aylık hamile olan Rüveyda Altuntaş, iddiaya göre evinde mantar yedikten sonra rahatsızlandı. Eşi İsmail Altuntaş, 112 Acil Çağrı Merkezi'nden yardım istedi. İhbarla adrese sağlık ekipleri sevk edildi. İlk müdahalesi evde yapılan Altuntaş, Hitit Üniversitesi Erol Olçok Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne kaldırıldı. Acil serviste tedaviye alınan Altuntaş ve karnındaki bebeği, kurtarılamadı. Rüveyda Altuntaş’ın censız bedeni, kesin ölüm nedeninin belirlenmesi için hastane morguna kaldırıldı. Olayla ilgili inceleme başlatıldı.
Kaynak: DHA
Son dakika gelişmelerden anında haberdar olmak için WhatsApp haber kanalımıza katılın.
Gelişmelerden zamanında haberdar olmak istiyor musunuz? Google News’te KONHABER'e abone olun.
bilinmedik aş ya karın ağrıtır ya baş.?????? yemeseydi mantarı.?????
Yorum Yap
Konya'da 6 aylık hamile eşini öldüren sanığın cezası belli oldu
İletişim Başkanı Duran: Türkiye'ye ahlak dersi vermeye kalkmak hadsizliktir
Bakan Fidan Yunan mevkidaşı ile görüştü
AK Parti MYK toplantısı başladı
Çıraklık dönemi çalışmaları emekliliğe sayılmayacak
Konya dahil 21 ilde terör örgütü DEAŞ operasyonunda 47 şüpheli yakalandı
Konya, akıl ve zekâ oyunlarında üst üste 3. kez Türkiye şampiyonu oldu
Cumhurbaşkanı Erdoğan: Cumhur İttifakı çok anlamlı bir seçim zaferine imza atmıştır
Filistin’in Ankara Büyükelçisi Ebu Ceyş Konya’da! Sonsuz şükranlarımızı sunuyoruz
Trump'tan İran'a tehdit: Bedelini ödemek zorunda kalacaklar
Konya'da otomobil takla attı! 2 yaralı
Konya-Karapınar yolunda faciadan dönüldü! Tır karşı şeride geçti