Çorum'da mantar yedikten sonra fenalaşan 5 aylık hamile Rüveyda Altuntaş (33) ile karnındaki bebek, yaşamını yitirdi.
Olay, öğle saatlerinde Buharaevler Mahallesi’nde meydana geldi. 5 aylık hamile olan Rüveyda Altuntaş, iddiaya göre evinde mantar yedikten sonra rahatsızlandı. Eşi İsmail Altuntaş, 112 Acil Çağrı Merkezi'nden yardım istedi. İhbarla adrese sağlık ekipleri sevk edildi. İlk müdahalesi evde yapılan Altuntaş, Hitit Üniversitesi Erol Olçok Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne kaldırıldı. Acil serviste tedaviye alınan Altuntaş ve karnındaki bebeği, kurtarılamadı. Rüveyda Altuntaş’ın censız bedeni, kesin ölüm nedeninin belirlenmesi için hastane morguna kaldırıldı. Olayla ilgili inceleme başlatıldı.
Kaynak: DHA
Son dakika gelişmelerden anında haberdar olmak için WhatsApp haber kanalımıza katılın.
Gelişmelerden zamanında haberdar olmak istiyor musunuz? Google News’te KONHABER'e abone olun.
bilinmedik aş ya karın ağrıtır ya baş.?????? yemeseydi mantarı.?????
Yorum Yap
Konya'da yatırım vaadiyle 1,5 milyon TL dolandıran şebekeye operasyon
Trafikte görülmemiş hız cezası! Formula 1 ve yolcu uçağından bile süratli çıktı
Arı sokması can aldı!
Lübnan Başbakanı: İsrail ile varılan anlaşmanın amacı işgalin sona ermesi ve egemenliğin tesisi
CTE Görevde Yükselme ve Ünvan Değişikliği Sınavı tercih sonucu açıklandı
TBMM Başkanı Kurtulmuş'tan Kadir İnanır için başsağlığı mesajı
MSB: Ülkemizin yardım elini Venezuela'ya ulaştırıyoruz
Konya'nın Anadolu Selçuklu Devleti'ne başkent oluşunun 929. yılı kutlandı
TÜBİTAK Fen Lisesi ilk mezunlarını verdi
Evlerinde uyuşturucu ile yakalanan çift ile misafirleri tutuklandı
Cumhurbaşkanı Erdoğan, İTO Marmara Anadolu İmam Hatip Lisesi Mezuniyet Töreni'ne katıldı
Konya merkezli 24 ilde ehliyet sınavı operasyonu! 98 şüpheli yakalandı