Konhaber Reklam
Reklam
Reklam
''Konya'da iş değil, eleman sıkıntısı var'' Haberi Için Yorumlar
''Konya'da iş değil, eleman sıkıntısı var'' haberine toplam 22 yorum yapildi.
ramiz şimşek - Konya 24.04.2013 12:58:00
konya sanayi asgari üçretle 12 saat çalıştırdığı ve fazla mesai üçreti ödemediği için herkes resmi dairede iş arıyor.milletin ahmet sorgun beye gitmesi de bundandır.
murat KAYKUSUZ - Konya 24.04.2013 11:09:04
eee konya'da patron ücret vermediği sürece işsizlik olur.hakkını vereceksin ki hak isteyesin en düşük kira olmuş 300 350 tl asgari ücret 800 lira ne yakacan ne yiyecen soran yok eleman yok eleman çalışmıyor diye söylenin
kerim çetin - Konya 24.04.2013 10:36:58

ya tum yorumlara baktımda meğer konyanın esnafı birer canavarmış hainmiş yatacak yerleri yokmuş bu ne ya bilende bilmeyende konuşmuş yazıktır günahtır bende esnafım ynımda 5 kişi var bazen 7 de oluyor ama hiçbirinin ne maaşı geç yatıyor ne ssk sı ne primi nede yemek vb giderleri kısılıyor ve çevremde onlarca esnaf arkadaşım var bu milletin atıp tuttuğu yok maaş alamazlar yok tramvayda bitkin bitkin dururlar yok fırça yerler yok 3 kuruşa birçok iş yaptırırlar ne alaka ya siz nerde yaşıyorsunuz hangi konyadan bahediyorsunuz allahtan korkun bir esnaf olarak sizleri bu şekilde aslı astarı olmadan atıp tutanları kınıyorum

fatih arslan - Konya 24.04.2013 10:27:21
Az paraya çok iş. sabahtan akşama kadar 10 saat çalıştır ver asgari ücreti sonra eleman bulamıyoruz
VURAL TAŞKINOĞLU - Konya 24.04.2013 10:27:14
siz çalışanın parasını vermeyın sonra sıkıntı var deyin çok güzelmiş bu siz adamı amele gibi çalıştırıp para vermezseniz kımse gelip çalışmaz....
süleyman varan - Konya 24.04.2013 09:30:31
Ahmet Ünlü beye sonuna kadar katılıyorum. Emeğin, alın terinin bu kadar hiçe sayılıp, emekçilerin bu kadar sömürüldüğü başka yer yoktur ülkede.
AHMET CAN - Konya 24.04.2013 08:30:16
SAYIN İL BAŞKANIMA SORARIM. BU SANAYİCİ KESİMİ NEDEN PERSONEL BULAMIYOR,ÖNCE BUNUN NEDEN VE SEBEBLERİNİ ARAŞTIRSIN.KONYA SANAYİCİSİ HEP BANA HEP BANA DEDİĞİ SÜRECE BU SIKINTILAR DEVAM EDECEKTİR. BEN İÇİMDEN BUĞZ EDYORUM,KİMSENİN HAKKI KİMSEDE KALMAZ ALLAHIN İZNİYLE.
ahmet ünlü - Konya 24.04.2013 01:05:19
hastaneler,avmler,sa nayiler,her yerde asgari ücret uygulanıyor, ama ev kiraları 450 500 tl, konyada üniversiteler ve devlet hastaleri taşeron işci dolu,konyanın insanı kapitalizmin kölesi oldu farkında değil, konyanın insanı üzerinden para kazanıp,hemde konyanın insanın köle gibi kullanılıyor.
ahmet d - Konya 24.04.2013 00:35:37
eleman sıkıntısı elbette olur.yeterli maaşı kendi konyalı olana vermiyorsun.Dışardan gelen adama çalıştırdığın personelin 3 katı maaş veriyorsun.sonra konyalı dışarıya çıktığında eleman bulamıyoruz diyorsun.böyle giderse daha çokk eleamn ararsınız.yada istanbuldan tarasfer edersiniz.
Mehmet Ali T - Konya 23.04.2013 22:41:38
Sanayide çalışmış bir öğretmenim.Sabah ve akşam saatlerinde yolculara bakarsanız sanayide çalışanları tanırsınız.Bitkin şekildeler.Sabah geç gelenin ücretini kestiği yetmezmiş gibi fırça ve akşama kadar çalıştırır.Aldığın emeğin karşılığını vermiyorsun.Adam herşeyi göze alıp gidiyor,işçi yok diyorsun.Aynı şartlarda patron çalışsın ne kadar dayanır?Sanki işçi değil köle satın alıyor.Bu kadar da bulamazlar ya millet çaresiz.Allah yardımcıları olsun.
AHMET TEMEL - Konya 23.04.2013 21:19:24
KONYA DA ELEMAN SIKINTISI YOK YALAN,ELEMANA PARA VEREN ESNAF PATRON YOK!
Ramazan D - Konya 23.04.2013 19:45:25
Konyalı değilim. Konyada patron yer, içer,tatil yapar, gezer. İşçiye yedirmez,içirmez,gezdirmez. (Bir gün hesap günü gelecek)
İsmail Dere - Konya 23.04.2013 18:14:24
Birde çıkıp iş var çalışan yok demezler mi? Sen yeterli tatmin edici ücret ver bak bakalım ondan sonra iş var çalışan mı yok iş yok çalışan mı çok.
sait eroğlu - İstanbul 23.04.2013 17:48:57
konyada elaman sıkıntısı varmış adama hadi be ordan derler beyler elamana para verecek patron varmıki alaman sıkıntıssı olsun yani adamların ellerinden gelse bedevaya adam çaılştıracaklar ama şunu unutmasınlar bu dünya geçici o hakkını vermediği elamanlaral öbür tarafta hesaplaşırlar artık orada ne yapacaklar çok merak ediyorum konyanın işvereni kadar aç insan görmedim ben işine gelirse mantığı ile elaman çalıştırıyorlar ne yapsın garibimde mecburiyetten çalışıyor çünki hapsi aynı kafa kendisi son model ciple işe gelir elama bisikletle kendisi para içinde yüzer elaman yarı aç yarı tok yiyin bakalım yiyin burnunuzdan gelene kadar yiyin ama bunun hesabını soracak ALLAH var bunu unutmayın...
hakkı saglam - Konya 23.04.2013 17:38:49
Meslek lisesi Memleket MESELESİ demişti KOÇ Haklı çıktı!!!!
fırat asd - Konya 23.04.2013 17:31:26

Ticaret aklakı denen birşey yok. Oysa Peygamber (S.a.v) ne güzel söylemiş: "Çalışana hakkını teri kurumadan veriniz.)

ali şahin - Konya 23.04.2013 17:25:14
bence eleman sıkıntısı degilde maaşını düzenli ödeyenpatron yok
serkan gökçe - Konya 23.04.2013 17:11:14
Konyamızda işçi problemide yok iş problemide. Konyamızda problem hak ve adalet. Bugün 23 nisan masa başına oturan patronlara sorun hangisi tatil izni vermiş yada fazla mesi ücretini ödemiş. asgari ücretle 11 saat çalış devlet dairesi değil burası diye hakları verme. senelik izin yok ama evrakda imzayı at. sonra çeşmeden suyu kazanla iç işciye damlayla ver otur hakdan adaletden bahset. İşte konyamızda bu tip patron sıkıntısı var.
SÜLEYMAN CAN - Konya 23.04.2013 16:52:22
bizim patronlarımız anca kendine çalışır bu gidişle vasıflıyı boşver vasıfsızı bile zor bulur konyamızın saygı değer sanayicisi geçen ulusal kanala bir sanayicimiz çıkmış benim işçim 800 tl ye ev alıyor diyor çok merak ediyorum nasıl oluyorda ev alabiliyor öyleyse konya gibi bir yerde helal olsun böle patronlarda var.
ertan tunalı - Konya 23.04.2013 16:23:20
sayın iş verenler sanayiden işciyi soguttunuz niye neymiş yüksek maaş veriyormuş allahını seversen bi anket yapsana ne cıkacak bol keseden atıyorsunuz