Konhaber Reklam
Reklam
Konya'ya 'Muhsin Yazıcıoğlu Parkı' Haberi Için Yorumlar
Konya'ya 'Muhsin Yazıcıoğlu Parkı' haberine toplam 8 yorum yapildi.
türkan uysal - Konya 23.09.2013 11:18:29
Muhsin Yazıcı oğluna Allahtan Rahmet diliyorum .Tabiki park yapılsın ama daha öncede belirtmiştim lütfen aynı parklardan özellikle göz zevkini bozan insanda baktığın zaman huzur verecek değişik mimari yapısı olan kamelyaları artık yapmayın.Modern olsun demiyorum ama farklı kültürel estetik .bu bizim şehrimiz diyebileceğimiz parklar ve kamelyalar istiyoruz .Zaman zaman belirttiğim gibi Eğitim fakültesi ve Evliya Çelebi parkı klasik ruh yansıtılmamış sıradan kamelyalar , ülkemizin her yeri zaten bu tür yapılarla dolu ,lütfen çok rica ediyorum MİMARLARIMIZDAN şunları değiştirin olmuyorsa yenisi yapılmasın.
Hasan Tatar - Konya 22.09.2013 23:02:47
güzel düsünülmüs ama bence yeni stadin adi MUHSIN YAZICIOGLU stadyumu olsa dahada güzel ve vefakar olurdu
yavuz yavuz - Konya 22.09.2013 22:06:55
Allah razı olsun karatay belediyesinden. meram belediyesi de örnek alsın karatayı. müslüman türk katili çini kardeş belleyip park yapma aymazlığını gösteren meram belediyesi.
mehmet 660 - Konya 22.09.2013 16:10:09
Millete ait bir değerin konyalı olmasına gerek yok.Güzel bir adım olmuş.Hayırlı olsun.
Arı Duru Meram'lı - İzmir 22.09.2013 16:04:36
Dün Google earth'te gezerken Çimenlik caddesinin adının Cemil Çiçek caddesi olduğunu gördüm içim acıdı.Kimlerin adı veriliyor diye irkildim.Muhsin Yazıcıoğlu belki Cemil Çiçek kadar iktidarda kalmış her devirde yerini korumuş değerli türk büyüğü değil ama,doğrusu bu haberi okuduğumda içim acımadı.
kerem serdar karaşahin - Konya 22.09.2013 15:04:33
Kadir bey sizin gibilerin meramda katil çin parkı yaparken sesi çıkmaz.ama nerede şerefli haysiyetli bir insan ismi koyulsa zıplarsınız ayağa.sizin gibilerin birşeyleri hazmetmesinin zamanı gelmedi mi artık?
Ali Güven - Konya 22.09.2013 14:33:50
Karatay Belediye'sinin yaptığı işleri beğenmesemde bu park çok iyi olmuş; çünkü Muhsin Yazıcıoğlu Türkiye'nin yetiştirdiği çok büyük bir devlet ve fikir adamıydı. İsmini Konya'mızda anmak gurur veririci bir durumdur. Yerinde ve isabetli bir karardır. (Seçimlerin yaklaşması böyle bir karar almalarına sebep olmuştur.)